maandag 6 augustus 2012

Een paar van mijn beste opnames van de Gooise heide

Vandaag kwam ik er achter dat ik mijn beste opnames niet op de blog had gezet. Ik had een mooie indeling van 3 en 5 sterren opnames. De 5 sterren waren blijven liggen en komen er nu alsnog op.

We lagen heerlijk naar een spitser en een bambi te kijken. Komt deze kerel links door de struiken schuiven en zo de heide over. Prachtig licht, mooie achtergrond en nog lekker scherp ook. Dit is toch wel een van mijn de beste foto's die ik tot nu toe heb gemaakt.


Soms moet je wat geduld hebben dan krijg je er mooie platen voor terug.






Eenmaal thuis viel mij wel op dat de scherpte niet helemaal goed lag. Een kleine test thuis met 5 schroeven liet zien dat mijn camera iets achter het focuspunt scherpstelde. Dus een kleine aanpassing in de camera gedaan zodat de combinatie weer scherp op het focuspunt staat. Komende tijd nog even extra op letten of hij echt goed staat.

Met vriendelijke groet,

Frans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten