maandag 23 juli 2012

Een hele tijd geleden dat ik in de AWD ben geweest.

Zo dat is een hele tijd geleden dat ik in de AWD ben geweest. Afgelopen zaterdag toch eens overdag wezen kijken. De avond, dan ga ik het liefst, kwam niet uit. Dat blijft op mijn verlanglijstje staan! Zaterdag de ingang de Zilk genomen. Netjes een parkeerkaartje gehaald en een intree kaartje. Echter bij dat intree kaartje heb ik zo mijn bedenkingen. Waarom koop je er eentje als die dingen zelden tot nooit gecontroleerd worden? Maar goed. Toch eentje gekocht en vervolgens lekker aan de wandel gegaan. Veel mooie dingen gezien en niet alles vast kunnen leggen.

Het fotoverhaal:
















Met vriendelijke groeten,

Frans

2 opmerkingen:

  1. Mooie hertenfoto's. Ook de konijntjes zijn leuk, die zie je veel bij De Zilk.
    De zwarte achtergrond van je blog vind ik een verbetering ten opzichte van het wit.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral die ene foto waarbij de herten zo met hun nek vooruit op de heuvel staat vind ik mooi. Enne vrijdagavond richting awd?
    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen