dinsdag 12 juni 2012

Een dagje Texel gedaan.

Nadat we uit Helgoland terug waren, nog een dagje zoek gemaakt op Texel. De ochtend vroeg eruit om de boot van 8 uur te halen. Half in slaap in de auto voor 2 uur rijden en net op tijd de boot gehaald. Daarna een tochtje van maar 20 minuten gemaakt om op Texel te komen. Daar zijn we vooral de kustlijn wezen bekijken en hebben op een aantal plekjes rustig wat zitten kijken.












































































Het licht was al snel erg hard. Het wordt dan erg moeilijk een mooie balans te vinden tussen een foto maken en een foto laten gaan. Ook het histogram goed blijven nakijken op clippen, want dat deed ie al erg snel bij een strakblauwe lucht en volle zon.

Zo bij elkaar was het een erg leuk dagje met veel om te zien.

Groet,

Frans

2 opmerkingen:

  1. een mooie serie gemaakt, vooral de kleine kluten, wat zijn het schatjes om te zien. Het is even sturen maar dan kom je ook wel op een mooi eiland. Je doet leuke plekjes aan.

    Kom nog even terug op je mail...

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yvonne,

    Ja, we doen zeker leuke plekjes aan. En wat ook heel belangrijk is. Mijn vrouw kan heel geduldig wachten. Want soms kan ik wel een half uurtje wachten voor ik mijn plaat heb waarover ik tevreden kan zijn.

    bedankt voor je reactie,

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen