zondag 10 maart 2013

Winters weer in Westerschouwen

Deze serie stond nog te wachten op een publicatie. Een aantal weken terug nog op Westerschouwen wezen kijken. Dat is het grootste bos van Zeeland. Eerst mijn vrouw naar het werk gebracht en daarna doorgereden naar Zeeland. Een stukje mooi duin en bos wat daar ligt, moest zeker eens bekeken worden.

De dag begon koud en erg mooi weer.


 








 
 
En het eindigde in een heuse sneeuwstorm wat wel erg mooi om te ervaren was. Heel typisch was dat het landschap van kleur in zwart-wit om ging.
 













Ook enkele dieren kreeg ik voor de camera. Niet zoveel maar toch goed voor 3 reeën, 5 damherten en konicpaarden.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En daarna was het heel voorzichtig naar huis terug rijden. Merendeels krap 50 gereden tot aan Rotterdam.
 
Wel een erg mooi gebied en met name de Meeuwenduinen is een redelijk tot behoorlijk zwaar stuk om te wandelen. Ik voelde mijn voeten behoorlijk toen ik daar uit kwam. Grote hoogteverschillen en mul zand plus een zware rugzak is niet aan te bevelen.
 
Groet,

Frans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten